Älskaaa

HEJHEJHEJ blogggisss!

Ojojoj vilken dag de va igår i Stockholm, fett bra!
Jag & tessie hade superskojj och shoppade en hel del :)
Och folket i huvudstaden , wow vad mycket olika stilar det finns alltså! Det e också fett bra!
Har kommit på ett nytt litet motto till livsnjutar klubben : Ta ingen skit!  som grynet brukade säga, om ni minns den lilla tjejen som va sööt kaxig och bara bar rosa, hon borde vara en stor förebild för många tycker jag, mycket roligare att köra sitt eget race än att gå med alla andra!

Aja och nu sitter jag hemma i rättvik och hade tänkt att sola, men icke då, för på min balkong va de äckel skugga hah!
Men jag va nyss i mora med mamma och maja en sväng, och jag har kommit på hur jag sörjer.. Jag shoppar haha idag köpte jag ytterligare ett par skor och en tröja hihi !
Jag ångrar stort att jag inte stannade i mora och fikade med claes och hans kompis, varför gjorde jag inte det för!? åhh nu sitter jag juh här och ruttnar, eller aa inte riktigt ruttnar kanske.. men iaf snart!
Aja jag och marie ska då till mora imorgon och steeeeekaaa ! HIhi

Nu ska jag käka gott sen vet jag ej, kom till rättvik försjutton nån!

Pussspusss♥
/ Thildis!

    
     
.<----


Idag :
   haaha

Kommentarer
Postat av: claes

Du har bara dig själv att skylla 8) solstrålen! :D

2009-04-17 @ 17:52:00
URL: http://clez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0