^^

Hejj igenigen & åter igen

Vet inte riktigt varför jag skriver nu men bara kände för det !
Tänk va skönt det kan vara att vara ute och bara springa, helt sjukt sköönt efteråt iallafall! :)

Nu sitter jag här medans pappa & majsan sitter och skrattar åt filmen " Och så kom polly", härlig film !
När jag tittar ut genom fönstret nu så e himlen så vacker.
Ju mer jag slappnar av och liksom verkligen inte gör någonting så slår det mig igen, det är slut.
Usch va hemskt det känns, inte bra iallafall.. men grejen är den att jag har kommit på att jag är rädd för att må dåligt, på riktigt, riktigt rädd.
Det är därför att jag hela tiden måste göra någonting, för att inte sitta ner ta det lugnt. För då kommer bara tankarna, hela tiden.
Det låter v'äl antagligen helt dumt men det är bara så, jag har insett det nu.
Så nu när jag tittar ut genom fönstret och ser den lite rosa orange biten utav himlen som e över mora och över dig, så får jag en klump i halsen, det känns alldeles för sorgligt . Du va den första som jag blev kär i på riktigt och det kommer inte bli lätt att glömma det här , det brukar gå fort för mig att glömma men det kanske beror på att det aldrig har varit riktigt, men  nu kändes det så och bara för att jag vågade bli kär, vågade vågade vågade så blev allt skit. Jag kommer nog aldrig våga på riktigt igen, okej jag e bara 16 och då kanske man inte ens vet vad kärlek är, men ändå.
Vårkänslorna delar man ensam.
Eller förresten, hallå vad är man utan sina vänner, sina absolut bästa vänner!? Ingenting, man är ingenting utan dom man verkligen tycker om. Familj, vänner släkt. Ta vara på dom du har, vänskapen är faktiskt det viktigaste som finns, tycker jag iallafall, ni får tycka precis vad ni vill men jag står för vad jag tycker!

Aja nu ska jag joina pappa und maja och få bli lite glader!
 Pusssspå allla sötisaaar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0