..

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ BLOGGGGEN!

Nu ska jag skriva exakt vad jag tycker om matte!
Mattemattematte, hmm okej det e väldigt bra att kunna själva grunderna som + x - och ½, men inte fan ska man väl behöva kunna pythagoras sats!? okej det kan vara kul när det går bra men när i livet ska man använda sig utav det liksom!
Jag har aldrig sett någon i en affär som ska köpa ost, och börjar räkna ut pythagaros sats på den! Neej nu jävlar va e det för jävla skit grejer vi måste lära oss!
Det är juh en grej ifall att man vill bli nåt jävla mattesnille typ einstein men jag tror ärligt talat att i dom vanliga yrkena så använder vi inte oss av den där jävla pythagoras, vad va det för jävla grek som kom på det, helt onödigt! jag tycker iallafall att jag klarar mig väldigt bra på grunderna, men men det är juh tyvärr inte jag som bestämmer över matten här i världen!

Nu har jag sprungit idag igen hihi men jag har fått skitont i högra vaden så jag ska be nån massera den så att jag kan gå imorgon ^^,
Sovmorgon + TEATER imorgon, kan det bli bättre.. NEJ
+ att jag ska dra ner på stan efter plugget och checka skissen på tatueringen, fett niceeeeeeee!

Nee nu drar jag!
Sov gott & dröm sött! PUSSSISARRR ♥
/ THILDiiisss


Kommentarer
Postat av: Errikohhaaa

Åhh nu har jag lästigen lite inlägg,

Bästaste kompisen , Pussspuss ! <3<3<3<3

2009-04-21 @ 15:22:42
URL: http://erikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0