Första roliiiga onsdagen motherfuckers!

Wiiiiiie blogggisen!

HIhihi jag kan inte sluta le! helt otroligt, första dagen på 2 veckos som jag e glad typ, tack vare alla fina kumpiiisar! & ettt jättte jätte JÄTTE stort plus för dom allra bästaste ERIKIS & MARIEIIS tihii, skratt, bakning,matlagning mera skratt, olika skratt, pinsamt på balkongen, sjukt kul på balkongen, och kort och massa mer har vi hunnit med denna kvällen.
Och justja vi planerade juh teatern tills i sommar, hihi vi e Kumpisaaar & bäst ! ^^

Nee idag orkar jag inte skriva nå mycket så ni får nöja er sådär för nu ska thildis gå och joina min padre & lillsis i soffan.. kanske ta en macka också hihi

PUssssisssaaaaar på er allla för de e ni värda hela jävla världen!  hihi
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
/ thildiiisen

 Bästaste bäst bästa!

Kommentarer
Postat av: Claes

hahaha undra hur många "i" de är med i texten ^^

2009-04-23 @ 00:11:29
URL: http://clez.blogg.se/
Postat av: ERiikkkouuuaan

BÄÄÄSTTTT :D hihihoho jada ,pusssss !

2009-04-24 @ 17:07:52
URL: http://erikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0