Gårdageeen ! :D

Hallojgallloj bloggojj!

Ohhh måste bara säga att gårdagen va GRRRreat!
Jag & marie ee sötiisar och hade klackisar och knäppte kort & levde för dageeen, najsebajse!
Åhhh va roliigt det va, moramoramora hihi! ♥
Sen så när marie skulle hem och titta på sina polers som sprang och orienterade så kom dittis & claeees förbi och hängde med mig så slippte jag vara ensam i curryhuset !
Det va snällt & vi hade kul eller aa iallafall ett tag tills Dittdott & jag blev tvingade av clarre att se på skräckis! Jag vet inte om den första filmen var så bra ärligt talat, jag tittade inte så himla mycket om man säger så. Låg mest med ansiktet nertryckt i kudden för att inte se, men nu har jag kommit på att det e fan läskigare att höra vad som händer än att se vad som händer haha!
aaa sen tänker jag inte gå in på detaljer på vad som hände senare under kvällen. Men jag kan säga att jag gick och la mig och lyckades somna, medans dittis & claes  också aa jag vet inte vad dom gjorde men jag sov då iallafall ! haha
Sen i morse så vaknade jag 1 minut innan mobillarmet sattes igång och då började jag städa, jag städade hela currylägenheten . Vet inte riktigt vad jag fick för ryck men men nu behöver ni inte städa söt tjejoor  ^^,
Dittis buss gick typ 20 i 10 i morse och min 09.18 så vi va uppe tidigt för att inte ha sovit fullt så många timmar yesterday!
Och nu har jag ätit frukost och försökt att sola trota att det va svinkallt! & nu sitter jag här och kom precis på att jag måste upp på musikalträning innan jag ska äta hos kicki & lasse & hedda . Så då måste jag pallra mig upp till parken om cirka 1,5 h.. Lite jobbigt för jag hade tänkt att slappa men whatever, jag klarar mig !

& i sommar så blir det båttur till mora girls, måste testas haha!


Haa deet!
PUSSSSS♥
/thildiispildiiis

         
 tack för en Great day mariieeis! :))

Kommentarer
Postat av: maawriee

ÅH! Vilket härliigt inlägg och älskar bilderna!:D wihoohoho imorn ska vi umgåås <333

2009-04-21 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0