Hihihih

Ohhh lalala bloggisen!

IDAG har det varit en topp dag , fredag, strålande sol, för engångsskull också förhoppningsviis ett bra matteprov, det kändes bra iaf. Kanske inte nationellaprovet i engelska gick bra men skitsamma, det kändes sådär, jag brukar vara bra på att skriva uppsatser och inte för att skryta med senaste engelska uppsatsen jag skrev fick jag MVG , men alla kan juh inte bli lika bra synd nog!
& jag hade ´mina monki skor idag, ohh va sniggisaa dom e, ett bra köp kan jag lova!
Efter skolan så tog jag mig en promendad till stentorp där söt marieeew satt och tittade på söt erikiis och resten av skidåkarna som körde fotboll för fullt, jag saknar den gröna gräsmattan och en svartvit boll, både handbollen & fotbollen saknar jag..men det e juh så de är, allt har juh tråkigt nog ett slut*

Ankomsten till rättvik blev bra, träffade snyggtessie och köpte årets första glass! duktigt thildiiis!  Den klassiska daimstruten , mumma! + att jag va nästan lika lång som tess idag.. med mina klackisar , men ändå! ^^

Nu sitzen ich hier ( haha ursäkta stavning men måste bara påpeka att jag har glömt bort all skit tyska !) Lyssnar på en gammal greaseskiva, dock på svenska, men jag har juh sett dom live så det e sick fräääänt!
+ att nu har jag slutat med nyttigheter, man har faktiskt inte tid att vara nyttig här i livet, eller okej man kan vara nyttig på ett bra sätt men att skippa alla godsaker, NEJ där går gränsen, vi har bara ett liv och det ska man fan ta vara på.. LEV FÖR DAGEN !
En onyttig dag med andra ord, but I don´t care motherfuckers! Får väl ha valkar till sommaren då, huvudsaken e att man mår braa! skit samma, alla borde försöka vara nöjda med sig själva, trots att de e svårt man kan juh iaf ge sin kropp en chans :)

& nu e dittiss på dejtiiis med clarrris, undra vad busfröna gör ? ;) hihi
All by myself ,don´t wanna be all by myself!! TRÅKIGT!
Men vet ni vad, Mathildiiis börjar leva igen efter 2 gråa veckor. Nu e jaa inte riktigt frii från bekymmer men jag e frii från ångest och ledsamhet & det e topnotch! Trots att man e käär så kan juh inte alltid kärleken vara bra, man får ta de som det kommer liksom.. har gått med i min padres singelklubb, han e då positiv och jag har varit så visst, inge feeel !

Ojj nu känner thildiis här att hon har skrivit lite väl för mycket men men hihi

Nu ska jag njuta av en härlig fredagskväll med majasiis & pappsis.
& imorgon ska jaa & erikiiis schteeka och sen skitäckelpisshemskbajs musikalen en stund, jag måste jag vill verkligen sluta!!"!!!!!!!!!

Ha en bra fredaaaagskväll PUSSIS<33
/ thildiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0