I ständig rörelse.

Hejsansvejsan bloggis!

Jaaa vad ska man säga, är det underbart väder eller är det underbart väder!? joo det är UNDERBART väder!
En vanlig söndag i rättvik e ganska tråkiga och slöa, men idag så kan jag säga att jag har varit i ständig rörelse!
Har setat still i 3 timmar idag, 3 timmar herregud ingenting juh!
Det började med att jag vaknade och hade lust att ut och springa innan allt folk börja komma ut ur idet haha.
Så då flög joggingkläderna på och sedan var jag påväg runt golfis, lite jobbigt va det juh trots allt eftersom det var första gången för i år men efteråt kändes det super sköönt.!
Sen så satte jag mig och solade och läste och lyckade läsa ut " Goodnight mr.Tom" , hann till och med fortsätta att läsa " så dumt", riktigt bra bok faktiskt, eller aa båda böckerna är bra haha :D
Sen efter det så vandrade jag ner till mammsen för att hämta kameran och cykeln, så då fick jag juh cykla hem från mamma, och innan jag kom hem till pappa så bah: nee för fan va kul detva att cykla, nu måste jag cykla mer.
Så då cykladejag runt hela lerdal, riktigt sköönt, och precis när jag kommer hem så skulle pappa och maja gå med viggo, så dåp följde jag med dom men dom gick sakta och skulle gå värsta korta svängen så jag tog viggo och fortsatte ytterligare en runda runt golfbanan!
Sen precis innan jag kom innanför dörren så skrev jenny och undrade ifall vi kunde ut och cykla lite, så då va det bara att ut igen och cykla runt hela rättvik, och ytterligare en sväng runt golfbanan haha!
Och nu sitter jag här med iskalla händer och ska gå och dricka en kopp te och slappna av .
Trota all denna "stress" idag är jag faktiskt förkyld, men jag oprkar bara inte slöa bara för nån jävla förkylning, blir juh aldrig av med den ändå så jag kan lika gärna träna !

Aja nu har jag nog tröttat ut er rejält , så nu ska jag sticka haha!

Haa en bra kväll & sov sött!



Blivit väldigt rööd på bröstet och helt kritvit på halsen haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0