Kul kväll igår!

Halllojbloggis!

Det blev en riktigt lyckad kväll igår, allt gick finemang och det blev en jävla massa dans!
Vi va först in på dansgolvet och sist därifrån! haha
Den kvällen behövdes verkligen känner jag, nu kanske min otur börjar vända och bli till lycka igen..vem vet liksom.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte så mycket i min hjärna idag.. mer än en liten fundering men de vill jag nog inte ta här.
Förövrigt börjar mitt humör bli lite bättre, eller aa det e första dagen idag som jag känner mig glad på 3 dagar , wow!
Aja skit samma , skakade ass som fan igår iaf så idag e jag bara liiiiiiite stel.

Nee nu kurrar min mage men min papppa står iaf med förkläde på sig och gör lasagne så det e juh great ! :*


Saknar dig.
Borde jag veta eller borde jag förstå.. konstigt allt e.




Pusssssspåeeeeerrrrrr♥


Kommentarer
Postat av: kumpiss marie

gummse! Lyckan vänder helt klart tillbaka nu , vi hade de bäst igår och kulkul! Den kvällen var efterlängtad :D <33

2009-04-10 @ 18:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0