Mahaaa

Det går bra nu!

Wow alltså, wow.
Otroligt, jag mår bra.
Kanske inte sådär wohooo jag är lyckligast i världen glad, men glad glad liksom.
Det är fränt hur en springtur kan hjälpa.
Aa okej ibland så hjälper det inte mig för 5 öre för jag är så lat, men vissa dagar gör de det, och idag var en sån gång.
Upp för alla backar & ner för alla backar gör att man blir lite stolt och samtidigt väldigt lättad efteråt.
För nu är det såhär, jag vet att jag har skrivit i varenda blogginlägg hittils denna vecka att jag ska börja om på nytt bla bla bla. Och nu är det bestämt. Imorgon så kör jag. På riktigt. Inget jävla tjafs om att jag tar det imorgon istället. Nee för nu kör vi på imorgon, imorgon blir den dagen då den glada spralliga thildaa landar på jorden igen.
Jippie, nu har jag skrivit det och ska hålla det också.
NICEEEEEEEE!

Pusssse♥
/thildiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0