Mathilda goes bloggerska!

Weej, nu e det någon som har fått upp ögonen för att blogga.

Troligtvis så kommer jag att sumpa den här chansen totalt eftersom jag inte e sådär superduper intresserad av datorer, men jag ska försöka göra mitt bästa så att nån kanske vill läsa om jag nu lyckas få någon läsare dvs.

Nu sitter jag vid köksbordet och käkar hårdmacka med skinka & gurka på. Har precis anlänt till rättvik från att ha spenderat hela dagen i mora.
Först en ganska så seg dag, torsdagar brukar vara min favoritdag men i skolan va den seg.
Vi skulle ha sett på galningen men det blev inte så , så vi fick fortsätta med dialogerna. Och jag måste juh säga att d
Ditte och jag e ganska så braa alltså!
Vi ser verkligen ut som gangsters! ;)
Efter skolan så träffade jag erika, båda va lite sådär smått sura för att dagen hade varit ganska dålig, men sen när vi skulle gå in på banken och gubbjäveln inte ville aktivera erikans kort då blev vi riktigt jävla sura!

Men efter att ha suttit på en bänk i solen och ätit lite smått och gott bla  godis så blev vi riktigt glada.
Vi kom nämligen på meningen med livet: LEV FÖR DAGEN!
Dom tre bästa orden i hela världen!
Tack för en super skojj kväll erikis! :D


Sov gott & dröm sött snyggingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men för fane de bästisa orden i världen !

mARIE E MED I VÅRAQN KLUBB MED . :D yah<3

2009-04-03 @ 10:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0