MItt liv just idag.. va?

Jag borde inte.
Jag borde verkligen inte.
Verkligen verkligen inte.
Men jag kan inte rå för det.
Jag menar varför vill jag?
Inte ett dugg hälsosamt.
Inte ett dugg snyggt.
Inte bra överhuvudtaget.
Jävla fucking helvete.
Nej nu tar jag mig i kragen.
Ingen ångest.
Allt går juh så bra.
Det gör det.
Jag lovar.


IDag  är det en depp dag för mig, iaf nu..
Allt känns konstigt, kollar sig i spegeln och ser en ful bild av sig själv.
Det borde inte vara så, man borde titta sig i spegeln och älska sig själv, man kan inte ändra på sig, eller jo visst kan man det med massvis av plastikoperationer osv.
Men då är det juh inte du, man är bäst som sig själv helt enkelt.
Ingen ska få ändra på det, INGEN!
Jag ska kämpa för livet genom att stå i mot det som är i mina tankar..igen.
Och jag ska försöka tycka om den bild jag ser, för jag vet att jag är bra, det vet jag.
Men nu börjar min lycka vända. Börjar inse att allting kan inte vara bra,fast man kanske trodde det ett tag.
Istället får jag rycka upp mig och tänka att, hur kul skulle det vara med ett felfritt liv?
Inte speciellt kul alls faktiskt.
Otur i spel tur i kärlek? Det stämmer inte för mig längre iaf, jävla otur i spel & detsamma i kärlek.
Men som sagt, jag ska ta vara på livet och fortsätta att vara livsnjutare.
Man har inte tid att vara ledsen för mycket, livet väntar juh på oss, det är därför man ska leva fullt ut även om det kommer massvis med problem som farthinder, skit i dom! Du har inte tid att stanna och vänta, jag menar man vet aldrig hur länge man lever, så vad jag försöker säga är att ta vara på livet, det är en gåva du har fått.

Nu ska jag bege mig till frissan , ni får se bilder sen ifall ni har tur.
Sen ska jag avra med erikis & ha kul!
Sen vet jag ej.

Puss på er♥ 
/ Thildaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0