Moraa

Har varit en dunderbra dag idagens pga av att jag och erikis kom på meningen med livet igår, som sagt : Lev för dagen!
Och idag e det en massa människor som har gått med i den så kallade "klubben" haha!

Dittdott & jag ringde runt till lite människor också och sjöng Tack ( namn) för att duuu eee så braa tralalalala!
Allla blev glada och vi fick se mycket leenden i plugget!
Sen hade vi idrott och det va skojjs, för på slutet så höll jag i en handboll för första gången på 1.5 år! Fy faan va bra det kändes!
Mats lärde mig att skruva lite också , jag saknar faktiskt handbollen, men men allt har juh ett slut! :)

Sen så sprang jag ifrån idrotten in i skolan för att hämta läsebooken "Goodnight mr.Tom" och då träffade jag på bla Alva och lille erik som satt och såg söta ut tihii! sen när jag kommer ut så sitter wille där med klassen i solen! så då hälsade jag på honom ett tag sen så kutade jag till curryhuset och drog av mig kläderna och satte mig på balkongen och läste och schteeekte!
Älska våren & Älska solen!

Aja nu måste jag sätta på mig ytterkläderna och knalla ner och möta tess, vi ska nämligen ut och kika på stora rättvik, ska bli intressant och se ifall man hittar nån människa där ;D haha

Haa de bra så länge människoor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0