Moramoramoraaaa!

HIhihihihi hejjsan bloggisen!

Nu e jag hemma, sent idag igen.. MEN JAG KLAGAR FAN INTE! För dom här 2 senaste dagarna har varit på topptopptopptopp! hihihhiihhiihi kan tyvärr inte förklara min glädje, eller joi kanske.. om jag säger såhär, jag har varit sur & ledsen 2 veckor io sträck, och nu på 2 dagar har jag fått ur mig all glädje som jag inte har visat på dom veckorna! så ni kan juh tänka er hur glad jag har varit idag, SUPERGLAAAAAAAD!
 Skolan va bra, stan va bra. Va nere med dittdott och juliiie lite, och sen kom lisis, och då gick jag lisis och Dittis och käkade lite på kaffestugan, the place to be liksom! Aa sen så missade jag alla mina bussar till rättvik så då ringde jag i panik till marie och frågade när nästa tåg gick, och det gick 20.34.. haha! Aja så jag gick till curryhuset där bästisarnaa Erikiis & marieeis va, och alex & jakob också . hihi
Höll även på att missa tåget, fick lov att springa från curry hah!

Aja nu ska jag inte tjata sönder.. eller jo förresten så har vi kommit på att jag ska klippa mig i en snygg kort frisyr  wieee najsebajse, sen har vi även kommit på att vi vill sluta i musikalen.. han kommer bli galen men jag tä'nker inte slösa mitt sommarlov på att vara med i en sugig musikal som SUggeerrrr!
DET E TYP SOMMAR NU ALLA GLADAA, WIEE MIN ÅRSTIID!
Och imorgon blir det monki skorna mahaa!

Pussspussspusssspåerrrerererererer<33
/ Thildiiis

        
Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: marie^^

åh vilka söta barn! :))) , ohoo dina monkies är najse <33

2009-04-24 @ 00:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0