Mr. Sun is back!

Hejhej halllå!

Ohh dom där orden känner jag igen hejhej hallå! Timbuktu e bra, han e bra bra bäst! Och tänka sig, han ska jag se i sommar på peace and love! Åhh vad jag älskar att säga de.. PEACE AND LOVE! Wieeee, marieeeeE & ErikiiiiS und MOI SKA HA ALLDELES FÖRJÄVLIGT KUL PÅ PEACE & LOVE!

Hihi idag har jag varit duktig, det första jag gjorde när jag vaknade var att springa runt golfbanan idag igen :D Fast okeeej det e nog sista gången jag kommer springa på tom mage, faan hela kroppen va helt död, så hädanefter blir det frukost före !
Okej nu skrev jag att jag har varit duktig idag, idagidagidag.. klockan är liksom 09.53 nu så det här e juh inte det ända jag kommer att göra idag liksom.
För nu börjar solen titta fram på min balkong så jag tror att jag ska gå ut och sätta mig och fortsätta läsa " Så dumt"  Av mia törnblom . En riktigt bra bok allt¨å! hon berättar sitt liv som knarkare, från 18 års ålder tills 29 års ålder knarkade hon , varje dag!
Aja det ska jag nog göra nu, sen så vet jag inte när jag och marie drar till mora, men nångång idag ska vi då dit tror jag, fast hon ska hem sen så jag kanske blir själver kvar där men då tänker jag våldgästa Claaarre und Dittdottis så de så ^^,

Iiiiiiiii och idag e en till sån här dag när thildis ( jag) Vaknar på alldeles rätt sida och e dunder glad för allting! hihi
´Fast aa, jag tror jag är rädd för att må dåligt, jätte rädd.
Så därför måste jag göra nånting hela tiden för att slippa tänka på dig! FAN
Näää nu ska vi vara gladaaaa hihi

Have a nice day motherfuckerrrsssss! Fniss!

/ Thildiiisss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0