Slutade bra!

Hallojsaaan bloggis!

Rutten dag till att börja med, kom till skolan skitsur och skittrött och de ända som fanns i min hjärna var att åka hem och sova.
Men tack vare alla glada vackra människoor i skolan så slutade det med att jag såg fram emot dansen, och den va skiiiiiiiiiiitroliiiiig! wieee hihi första gången på året som jag verkligen tyckte att de va skojj. Och sen blev det lite andra grejor innan det bar av till ruttvik igen, och den grejen gick också bra. NU ÄR JAG FRIIIII SOM EN FÅGEL! äntligen.

Nu har jag och mammsen handlat och varit på banken och jag har till och med gjort musikläxan och skickat den till sööt PEr i tid haha!
Nu doftar det hur gott som helst i lägenheten så nu ska jag dra mig baklänges,.. hahahah okej inte dra mig baklänges till köket men framlänges kanske ? ;)

Ajaa ni får ha en fortsatt trevlig dag, för de ska jag. Antingen gå med jenny ifall hon svarar, eller så springer jag, de visar sig!
'
Pussspåer!<3

ps. måste bara säga att jag längtar tills imorgon för då ska de bli mys och så börjar jag om på nytt, och de lovar jag! hihi ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0