Sol & bus i vikarbyn!

Tjoohoo bloggis!

måste bara säga att jag har blivit alldeles rööd på bröstet och axlarna, men jag känner min kropp och jag vet att imorgon kommer de röda ha blivit brunt! :D haha förhoppningsvis !

Nu har jag precis kommit hem från vikarbyn, har spenderat eftermiddagen och kvällen hos söööt Erikiiis!
Vi blev som barn på nytt i det vackra vårvädret!
Plocka tussilago, storlek 41 på gummistövlarna, klättra upp i träd, bryta sig in på dagisgården och leka där sen hem laga mat och somna i soffan till robinson! Den här dagen har varit bättre en bäst motherFuckeeeeers! :D

Men nu e jag helt slut och funderar på att gå och läggga mig, så himla sköönt att lägga sig i tid för en gångs skull!

Häär ser ni iaf lite snyggis bilder från våran dag! hihihi
Pyssssssssssss<3


Vikarbyyn!
Vikarbyn e myyysigt!



Snygg eriiika!


Yoyoo motherfuckkerrr, steeencool!


Inte fullt lika cool e osminkade thildisen!


Ohhh högt haha!


Guisch va söööt buse!


Ska man ha gummistövlar ska man faan ha stora jävlar också! haha


Kommentarer
Postat av: Erikaa

hahah, klättra träd is the thing to to bejbi ;D <3

2009-04-05 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0