The end

Hejhej hallå bloggPogg!

Har inte så mycket alls att skriva idag, eller det kanske jag har men orkar inte..orkar bara inte.
Sitter med smärta från hjärtat och huvudvärk och lyssnar på skitmusik..det trodde jag aldrig om mig, men tydligen kan jag också bli ledsen.

Det ända som har varit bra idag är Hedvig, absolut den bästa människan på jorden!
Va hemma hos henne idag medans kicki åkte & tränade ( Starke adolf).
Och vi pysslade och lekte massor, det gick så bra så!
Du e min guldklimp älskade kusiinvitamiin!♥

Imorgon e det tjockholmen med TESS wieeeeeeeeee jag längtar längtar längtar! vi ska äga ut sthlm kan jag lovaa!
Vi ska ta mycke kort så de sååå hihi!♥

Förresten tack för en bra kväll igår erikiis, claees & dittdott! Den började bra och slutade bra eller aa om man bortser från det allra sista men annars så vaa det Kuliiisch! :)
Jag och erikiis slaggade kvar i curryhuset och åkte hem med en tidig buss, livsnjutarna njuter även fast man sörjer hihi Erikiiis e BRABRABRA♥

Pusssssssss<3

    
 Jag & jenny på denne bild     <----- hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0