Trötter!

Ohhh halllojjgallloj blogggisen!

Vad ska man säga, är lycklig över vädret som F a n! Kan det bli bättre vårväder eller? NEJ :D
Iaf så har måndagen varit rätt så bra, vaknade 08.10 och min buss går 08.31 så jag kände att jag hade gud med mig på min sida idag för jag hann fan med bussen! Nog för att jag fick sminka mig på bussen men det gjorde inget för man blev glad ändå ! hihi
Men humöret har varit lite sisådär ändå, först skitglaa och sen skitsur och sen skitglad i8gen, ganska pms humör om jag får säga det själv men det kan vara med tanke på att jag missade min favorit måltid : Frukosten!
Aja skit samma måndagen e avklarad & jag lever.. För dagen ! ^^,
Imorgon e de teater sköönt! Gillar tisdagar, bra dag!
& förresten så har jag cyklat en massa med Jenny idagens igen, vi cyklade upp till Tessie och lämnade salamin haha! sen blev vi kvar där typ en halvtimme sen drog vi vidare och hamnade på äckel stationen och sen mötte vi Kristian & Simon, kul att träffa er pojkar igen, va ett bra tag sen sist !

Måste bara säga att jag e trött, trött på en del grejer.. Fan också liksom. Det e klart man ska leva för dagen så som jag och erikis har kommit på och det gör jag också men idag kändes bara allt så fel, börjar gå lite utför men man kan juh alltid hoppas, eller jag hoppas som fan på att det går uppför igen snart för annars så vet jag inte riktigt tråkigt nog.
Men men nu ska jag sova så nu säger jag : Gooonattis Bloggen!
Sov sött ♥

I don´t know if this is the right thing..



VÅRVÅRVÅR!♥


Gustaaafa & Alviis! ^^


 Snyggg alva-lou!♥


Gustafaaa & Moii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0