Vad ska man säga..

Nämen tjaaaaaahaaa blogggen!

Åhhåjaja kan man säga tilld en här dagen, jag orkar ingenting längre just idag, det ända jag orkar göra är att käka mig fet.. är omringad av godis chips och bullar och massa mer skit, faan vad jag har ätit nu under påsk, helvete alltså haha!
Aja just nu sitter jag här med toblerone som sällskap och försöka hålla huvudet uppe från tangentbordet ^^ Jag vet att man kanske inte ska hålla på att käka en massa skit hela tiden men vaddå? jag får väl bli en fet flodhäst till sommaren då, för vet ni vad ? det skiter jag fullständigt i, jag får vara hur fet jag vill bara jag mår bra liksom så de så!!

Igår sov juh jag och maja hos mormor & morfar, de va skojjsigt hihi. Vi såg på bla galenskaparna och skrattade hela kvällen !
Dom brukar säga att ända sen jag föddes har dom fått sett på teater när dom har varit med mig.. jaa vad kan man säga, jag e juh trots allt en teaterapa, de e jag stolt över! Säg såhär : jävligt stolt må jag säga haha!
& idag fick jag äntligen träffa mina små kusiner, anna , lina och karin, sjukt söta! Tyvärr har jag inga bilder på dom men jag har minnen haha, som idag till exempel så lekte vi kurragömma.. börjar inse att jag är inte så liten längre, jag menar jag fick juh inte plats på något gömställe i hela huset ;)

Guuud jag borde inte äta mer gott underbart fett godis, jag borde äta sallad haha! neejje mathilda, gud vill att du ska bli fet därför gödar han dig som sjutton! ^^

Aja nu ska jag sluta babbla om tråkiga saker och istället skriva något vettigt.. Aa eller okej jag kom inte på nåt vettigt men men hoppas jag inte tråkar ut er totalt, förresten så fortsätt läs min blogg, typ skitskojj när man har läsare, inte så många hittils då men ifall alla tipsar alla så blir det nog några  haha.
& förresten så blir jag väldigt irriterad, ledsen och förjävligt besviken på dig nu! Jag menar hallå jag lever.. omoget? Fegt? Töntig? Tråkig? aja man kan säga mycket saker om en person..

Ikväll blire nog film med tessie och imorgon klipp& färg sen erikis och mora tror jag hihih

Pussspåallaallaallaa<33




Haha ♥

Kommentarer
Postat av: claes

jag är den enda som läsar elr hur ? (H)

2009-04-13 @ 18:38:33
URL: http://clez.blogg.se/
Postat av: Eriika

Åhh haha, jaajaa teaterapa teaterapa Hollywood here we come :D <3

2009-04-14 @ 10:17:23
URL: http://erikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0