Vädret äger fettt!!!

Hallojjgalloj bloggisen!

Måste bara säga att det är typ toppväder idag, alltså verkligen TOPPVÄDER !
& när det är fint väder är mathildis väldigt onyttig..väldigt onyttig!
Min farfar fyller 70 i idag, 70 år! herrejesus, han va nyss en lite pojke liksom.. hahaha!
Aa allafall så åkte vi dit efter att jag hade solat i 3 timmar lalal hihi . Och hos min farmor och farfar så äter man mycket! Så jag är fortfarande proppmätt och vi åt klockan 2 !
Så under tiden som vi åt hade jag solen i ryggen hela tiden, äntligen sol äntligen sol!<3

Och nu sitter jag här, med två underbara tjejor på min altan, vi käkar godis och chips som fan och väntar på andra tjejor som ska komma, nämligen ff idag bara för att pappsen är på brakfest nere på båthamnen! :D
Aja så himla underbart iiiiiiiiiiiii jag är så jävla glaaaaaaaaa!!! Marie och jenny och thildis alltså jag har superduper mys nu!
Men nu måste jag leta reda på kubbspelet, jag menar är det sommar så e det juh sommar , kubbspelet måste tas fram!
Får väl se hur det går , vi kanske får leta igenom hela huset.. och sen när vi har gått igenom hela huset så  kommer det fram att vi inte har nåt haha vi får la se!  typiskt oss i sånna fall.
Nee idag orkar jag inte skriva nåt mer för nu ska jag ut och umgås med mina älskade vänner myyyyyys hihihihi!

Pussssar & kramar / thildiiispildiiis

Ps. min hund är bög , på riktigt .ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0