Vädret e SCHTEEEEK!

HeyHEy bloggis!

Schteeek dag idag alltså, med erikis! NICE
Hoppade av äckelpisstråk musikalen också tihii SKÖNT ! nu e jag mycket friare i sommar, så då blire KUL! hihi

Mycket snack och mycket chillidill med erikis, och lite christoffer också mums :D

Har inte så himlans mycket att skriva idag, vet inte men e inte på sånt humör. Jag är glad, men inte på skriv humör !
Fast förresten så har jag precis skrivit in svar på 3 frågor i klick! tidningen om att kunna vinna en drömresa till inspelningen av New moon, uppföljaren till Twilight. Som statist då då, men ändå jag menar okej jag har aldrig tur typ, men man kan juh aldrig vinna nåt om man inte försöker iallafall.
Fatta fräänt och få åka till italien och bo på hotell och vara med i filmen, FETT FRÄÄÄNT! Och då kan man juh passa på att visa sina talanger som teaterapa och kjanske få in en fot i hollywood branschen,, aja mathilda börjar drömma nu haha!

Nee nu ska jag sova tror jag, ha en bra lördagskväller!
PUssss & godisnattis!

Ps. Imorgon börjar jag om på nytt, så skyll dig själv suckeeer :). ds.

    ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0