Våren

♥ Hallllojjj blogggen!

Det blev en lyckad kväll igår, mycket prat och skratt! Vi tittade även på Mamma mia, Gud vilken bra film, en sån där riktigt underbart härlig film.. en riktig skrattfest blev det !
Som ni ser på bilderna från igår hade vi riktigt skojj med alvis moppe eller vad man ska kalla det, så himla söötsaaak !
Idag när jag och Alva vaknade va det strålande sol ute oich min pappa låg och sov, haha han vaknade typ halv 12.. han kom hem från festen klockan 06.00, min pappa ee riktigt jävla fräään!

& nu e har man gått upp cirka 20 kilo pga av allt fikande och påskgodis, + all good mat! Herrejesus vad man har ätit, både igår idag ! och sen blir det imorgon också haha!
Aja jag är juh livsnjutare och lever för dagen så jag menar ORKA BRY SIG OM DE!  Vi bryr oss inte alls om vad vi gör, vi bara gör och de vi gör kan bli både kul och lite mindre kul, men  de e de som är själva grejen! ^^

Nee nu har Mormor&Morfill kommit och jag & maja ska tillbringa kvällen och natten i Yttermo , mysiigt hihi!

Ha det så bra alla underbara människor!
Tjoooooflööjt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0