Fotboll blir aldirg tråkigt

Hejhejhej!

Nu har skolan börjar och vet ni vad? I fucking like it !
Hur kul e det att sitta hemma en regning dag liksom? nejje jag gillar skolan iaf nu på gymnasiet.. förresten nu blir vi 2 or jhuh! herregud va tiden flyger iväg! Måste ta vara på tiden! Lever här och nu! TEATER alla dagar i veckan förutom fredagen. Vårat schema i år äger. Det e brabättreBÄST! mihi

Har inte spelat fotboll sen jag slutade för 2 år sedan efter 7 år på planen. Men härom dagen blev jag kallad till match! först trodde jag det va ett skämt, jag menar hallå! har inte rört en fotboll på 2 år!
Men sen va det frida som skrev och det va inget skämt, så igår va jag på min första match sen jag slutade! Ingen träning innan!
Men det gick bra, vi vann inte men jag orkade springa iaf. Fick spela hela matchen till och med!  Tillslut fick jag lov att byta in mig själv för edom ropade aldrig in mig! haha kondisen e juh inte lika bra som den va förut liksom ;)
Sen idag så följde jhag med dom på träning, har saknat fotbollen faktiskt.
Men nu måste jag vara med på match imorgon också  OCH JAG HAR SÅN JÄVLA TRÄNINGSVÄRK OCH KOMMER INTE KUNNA RÖRA MIG IMORGON!
3 fotbollsdagar på rad... mathilda börjar sitt liv i rullstol efter dettA!

Ajaa eftersom vi börjar 08.00 varenda morgon i skolan nu så borde jag gå och lägga mig snarre så ni får ha det så bra så länge!

Pusss Sötisaaar!


På queen i dalhalla för ett tag sen.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0