Det är nu det gäller!

Hejsaaan!

Har precis duschat och ätit frukost. Jag & daddyCOOL har gåt runt och sagt " Motherfucking snakes on the motherfucking plane!" vi har till och med hittat på en låt men den e hemlig för känsliga läsare ! ;)

Måste bara upplysa er om att det är CCW i rättvik och det bara kryllar folk! Wieee
Sitter och väntar på Erikiisen & Stinaaa mhihiii . Ska slinga mitt hår idag, eller erikiiis ska göra det. :) Wish me luck för jag är rädd att de ska bli gult! aldrig gjort de by my self.. ajaa :D


Nu ska jag ut & gå med papppiliottt!

Pussssvejs


Kommentarer
Postat av: Julia Lindgren

THILDIS! jag var i rättvik :D hoppades att jag skulle stöta på dig.. Men jag såg bara massa gubbar & ölmagar. hihi! Saknar dig!

2009-08-03 @ 23:47:51
URL: http://juliajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0