Lång väg ner!

Ojj hejsan, är jag en främling nu? nejje kanske inte så bortglömd! Jag menar har juh bara inte skrivit på typ få se,, några månader ;)
Det händer mycket på sommarlovet nu, för mycket för att orka skriva allt. Men jag kan säga att man lever fortfarande på Peace & love, fy sjuttongubbar va himlans dunder KUL de va! Ett minne som följer med en livet ut kompiiisar! ^^

Nu e vi också inne på vecka 31, vilket menas att det är classic car week här i rättvik. För er som inte vet vad det är så är det classic car week ( bra förklaring). Massa bilar och massa människor. Förhoppningsvis så har det kommit lite mer " icke Raggare" nu, för i förrgår så va det bara raggare .

Mystisdag imorgon, stranden & checka folket! Mysfaktor!
Dom senaste dagarna har jag varit ute med tessie och kollat lite, kollat bilar? nejje såklart inte! KILLLAR `Mahaa :*

Nejje nu ska jag sluta tjata,  måste bara säga att jag springer runt i huset nu och dansar till Håkan hellström, ny favorit !
Här e veckans schema från imorgon :

TISDAG * Grillning och folk
ONSDAG * Kika & drive in
TORSDAG * Parkeen
FREDAG * Vet ej nu, får se
LÖRDAG * Parkeen
SÖNDAG * Gråta för att det e slut


TJoheeejj! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0