The Corals .. in the rain

Tjabbbaaaa

Längesen jag skrev nu men faan mycket att göra nu innan studenten faan va kul de ska bli!!!.. okej nee de e inte jag ska ta studenten tråkigt nog! Men när den tiden kommer så drar jag till hollywood, lala ;D

I spöregnet som faller ner utanför fönstret så lyssnar mina öron på The Corals.. Ganska bra band faktiskt. Dreaming of you e bäst iaf.
Förresten så har jag inte krockat någon bil än så länge, Klarat mig från det! :D

Imorgon blir det skeer, kul som satanIGATAN!

OBS! Glöm ej att spana in Blomstertid med bästa Peter Magnusson ikväll 22.30!  SKITBRA!


Neaa nu ska lilla thildisen dra & mysa lite med grönt teee'. Pusss på det!

/ thildiiisen & svaliiseeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0