BÄSTASTEEE!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Shiiit det e nu jag är som lyckligast!
Kom precis hem till gullfisen erikis i ¨curry och har precis ståttt på aula scenen och kört som baraa faaan med mina sötiiis kollegor Alviiis & ML.. vad ska man säga, gick juh superbra idag också, hur KUL som helst!
& dansarna, wow ni e faan bra alltså.! Och nu har vi samlat in en massa till rädda barnen, fett nice! :D

ÅHHHH VI E SÅ JÄVLA GLADA NU! sITTER & POPPAR MUSIIIKOOO OCH SJUNGER!  mARIE ÄR DOCK INTE HÄR JUST NU MEN FISEEN KOMMER VÄL SNART. OCH DÅ HAR ERIKIIIS BESTÄÄMT ATT VI SKA UT OCH SKRATTTA! WIEEEEEEE


iNGET GÖR MIG SÅ LYCKLIG SOM TEATER & MINA ALLRA BÄSTASTE VÄNNNER! PUSSSS PÅ DET!


Neee nu drar jag huihiihhihihihihihihi
Pusssssar&kranmaaaaaaar<3
/Thildiiiis & svalaaaaaaann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0