Brist på någonting..?

Aa på att vara pigg.
Usch känner mig helt död. Det ända som jag gör e att nya & hosta..
Inte sjuk hoppas jag, allt annat än sjuk! Gör hellre 100 prov imorgon istället för att vara sjuk!
Aja jag kryar väl på mig :)
För imorgon e det juh nationella i matte igen.. BAJSHÖÖÖG! Kul att dom lägger alla jävla prov nu när man inte orkar ligga i!
Ajaaa  det som gjorde att dagen blev ganska lyckad ändå va att erikiiisen va så glad! Och jag blev superglad så hihihihihihihihiihiii :D (Y)

Är så jäkla trött på vissa människor, sånna som bara.. blää.
Som inte fattar nånting och bara vill göra så att alla andra får tråkigt. Och nu vet jag inte riktigt vem jag riktar det mot men vi säger alla som gör saker bara för att jävlas. Egentligen har det juh inte hänt mig nåt haha men ändå.. jobbiga jävlar!

Skolan = Kul pga alla braiiigaa kumpiiiisaaar! hihihi

Nee nu måste jag gå och duscha sen lägga mig och dö lite i soffan och glo på tv med det godaste.. RISIFRUTTTI.. XL wieeee haha! Kanske se nån film och hoppas på att jag e dunder friskis imorgon ? Jaa så gör vi !

Pusssseliiiipussspussspussspusss
/ Thildiiisen & svalaaan


Haha sjukt gammal bild.. Men vem längtar inte tills det blir lite sol & värme ?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0