Dageeeeeen

Hejjjhoppp

hihi.. mitt favvvo ord just nu! hihihihihih
nejje men allvarligt talat, mitt liv känns SÅ BRA! Det e fredag idag vilket menas att det e lördag imorgon och då blir det mora igen till gulllfisarna och kanske till och med orsa hihi!

Det blev en lång dag idag, vi gick i skolan, det gick bra . Lisiiis & Ditttis & jag va nere på staan och hade mys och träffade på massvis med trevliga människor. Både girls and boys, nice! Bla "jobbiga" claees ( du vet vad jag menar) Och benjamiiin. Typ dubbeldejt, fast inte jag då, jag va sk det tredje hjulet hahah! Jag kööör singel, singel livet känns fan bäst :D
IMorgon blir en bra dag hoppas jag :)
Neee nu ska jag be mamma att mata min lilla bebiiis sen bara mysa ner mig totalt hihi!
PUsssspåalllt&allla!
/ Thildiiiis&Svaliiiisen<3

Förresten så köpte jag en bikini från h&ms nya kollektion med Matthew Williamson FIN:D



Snygggastee någonsiin.. Hoppas ni tyckte om dee ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0