DANSSHOW + UNDERHÅLLNINGEN!

Wohoooo vilken dag! Vilken jävla föreställn ing, eller 2 rättare sagt! Faaan dansarna va asbra, och vi, jag marie-louise och alviis körde på att improvisera för vi stod för själva underhållningen! Fan vi klarade det och de va SÅ KUL!

Aja det e en till föreställning imorgon klockan 19.00, så kom och kolla!

Va nyss ute och sprang lite med eriiiisen så nu jävla blir vi fett läckra till sommaren haha! ^^
Och nu sitter jag och plänger i mig massvis med vindruvor (<3). Mmmmm mums jag älskar vindruvor!

Förresten så när jag cyklade hem från pappa så kom det upp en tanke i mitt huvud, en önsketanke som inte kommer gå i uppfyllelse , men man kan juh alltid drömma.

Nee nu ska jag tagga tills imorgon!
PUsssspusss<3
/ Svaaalaaaaan & thildiiisen!


Jag & Alviis & ML
ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0