Efter regn kommer solsken

Heeejheeej.

Är det vackert väder eller är det vackert väder? Det är VACKERT VÄDER FÖRSJUTTON GUBBBAR! ^^

Thildiisen e rööd som en kräfta, men förhoppningsvis så e jag brun imorgon, brukar vara så.. hoppas på de bästa.
Det svider bara jag råkar röra mig. Solen e bäst, men kan dock göra lite ont.

Nu borstar rättvikskullan tänderna & e påväg mot sängen..JA!!

Har suttit på balkongen nu och läst ut en bok och tittat på solnedgången, dock själv. Men vet ni vad !? Man I feel like a woman! Jävlarjaa!
Min tid e inne, sommaren e här. Mathildaas årstiid!

Historia prov imorgon.. wish me luck.. menar, jag kommer nog få ig buhuu.

But you know, I DON'T CARE.  Care face, som en viss claaaaess brukar göra.
Förresten , tack för gårdagen . Lite seeeg , men va faan. ^^

Kramiiiisar
/ Thildiiisen & svaliiisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0