Esta-08.. STOCKHOLM here we come

Hajhaqjhaj ^^

Ohhh mathildiiisen e dunderglad nu!
Sitter & eteeer en paj med grönsaker och dricker mjölk och smsar.. + att jag just kom hem från mora där jag har kollat på musik över gränserna ( mög). Skitskojj, och i höst då jävlar kommer proffsen ( vi ) med wieee. Kan tyvärr inte vara med i år för att vi drar nämligen till sthlm imorgoon, bara teaterklassen! Hur jävla kul somn helst! Pusss på det!

Precis packat också.. fettt kul!

Nee nu ska jag inte skriva nå mer, ni vet att jag lever iaf. Eller jo, tack för skjutsen hem sötalva & sötalvas söt mamma :D

Pusss på erikiiis & marieeis också och på ditttis och på allla andra sötnosssar där ute!

Förresten, tack errran för att min tatuering e med på din hissarlista! Pusssppådig! :D


Have a nice time in dalarna fuckers!

/ thildiisen & svaliiisen


Kommentarer
Postat av: Anonym

och puss på dig sötnos!

2009-05-28 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0