hohohihihaha

Najsebajse säger jag till dagen! Mums & pusss på den här onsdagen!

Måste även tillägga att vi hade med oss alla hockeyspelare i 1:an idag på dansen. I början alla bah What!? men sen när vi kom igång blev det fan riktigt JÄVLA kul! Och dom försökte och dom tyckte det va jobbigt och kul, stönades och skrattades ganska mycket, men tillsammans då och inte åt varandra och det va också jävligt bra ! & jag menar det är juh aldrig fel att ha massor av hockeykillars rumpor som utsikt i 1.5 h. Mums på de också haha!

Nu ska jag fortsätta att spela man, I feel like a woman sen lägga mig och sussa eftersom att man måste pallra sig upp klockan halv 6 imorgon för ett jäkla bajsprov! Egentligen har vi sovmorgon imorgon, men icke sa nicke!

Sov sött busisaaaar!
Pouuusss&Krauuumm<3
/Thuuulidddiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0