Host host & prooosiiiit!

Tjaaa

Åhh herrejesus! Måste bara säga, finns det något jobbigare än att ha en kliande näsa och hostattacker!? NEJ det gör det inte! Fy faan, jag hatar att vara förkyld.. det allra värsta! Men jag ska be till gud så att jag inte blir sjuk, för sjuk det e ännu värre än förkyld och det vill man juh inte gärna bli!

& bajskorv på alla prov vi har nu!¨eller allafall svenska & historia.. alltså varför lägga 2 storprov på samma dag? Ganska onödigt.. för jag känner att jag sattsar mer i´historia än svenskan.. men ändå inte hmm. Aja får väl se ifall det blir icke godkänt eller om det blir mycket väl godkänt eller nåt där i mellan *
Ganska seg dag förövriigt, håltimme i hundra år.

Nee nu ska snorlisa ta sig i näsan & pallra sig ut på en prommiis med Errisen. Ska bli ganska intressant att e hur mycket jag orkar mahaa.

Ciaoooo
/ thildiisen & svaliisen'


Känner mig lite suddiig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0