I believe I can fly

Hallihallå!

En proppmätt thildiis sitter nu vid datorn & sjunger med till I believe I can fly.
Fick lov att smsa & fråga dittiid om vad den hette. För jag och pappa började sjunga så kom jag absoluut inte på den låten! fan man kan juh få panik av att " ha nånting på tungan".. Hatar det. Aa iaf så visste dittis och då kändes det juh som om det va världens enklaste sång liksom, men ändå kom jag inte på hur den gick!

KebabKebabKebab! MUMS!!! 

Åhh jag köpte en jätte söt klänning idag, en vit midsommarklänning. Supersöööt . Fast har tyvärr ingen kamera sladd så att jag kan ladda över bilderna nu. Men bilder från stan de har jag :D
Eriiiikiiis & marieeis & ditttis, tack för denna kväller ^^


Finns på mobilison ifall det e nåt! ^^

Pussspussspuss
/ thildiisen & svaliseeen

Ps. Det löser sig, hur  mycket jag egentligen vill så e de försent nu så. Men jag ångrar ingenting. ds.

GLADA GÄNGET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0