Man, I feel like a woman

Woooooohoooo bloooggiseeen!

Oh herrejesus! Det var längesen jag mådde såhär bra, det är fan längesen nu! Ursäkta att jag tjatar med det bara sprider sig glädje i hela kroppen och mina mungipor sitter uppe vid ögonen! ALLT E SÅ JÄVLA KUNG JUST NU!
Åhh fick precis reda på att jag är halvt synsk också, för nu vill jag bara Talk to the hand mr. Ashole. You know, I don´t give a shit about you! Så känner jag åhh det är SÅÅÅÅ skööönt! Nu sitter jag och spelar låten Man, I feel like a woman om och om igen, den passar så bra in på mig just nu! Och den är störtskööön! Så här har ni en bit ur texten, så jävla kaxig och bra låt! LOvee it! 
Ska byta om nu och springa ut och möta erriis, vi ska vara duktigaaa ! ^^

Pusssar och kramar på er alla! <3
/  Den gladaa Thildiiis


The girls need a break-tonight we're gonna take
The chance to get out on the town
We don't need romance-we only wanna dance
We're gonna let our hair hang down

The best thing about being a woman
Is the prerogative to have a little fun and...

Oh, oh, oh, go totally crazy-forget I'm a lady
Men's shirts-short skirts
Oh, oh, oh, really go wild-yeah, doin' it in style
Oh, oh, oh, get in the action-feel the attraction
Color my hair-do what I dare
Oh, oh, oh, I wanna be free-yeah, to feel the way I feel
Man! I feel like a woman!


Wieeee motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0