Måndag

Ohhojaja vilken segis dag!

& vi har så mycket prov nu så det e sjukt!
Fattar inte varför lärarna e så dumma så att dom lägger alla prov precis innan sommarlovet!? Det ä'r juh nu man inte orkar , det är nu man borde få vara fri!
Jag menar jag har typ redan tagit sommarlov när det gäller plugget, och det är juh inte alls bra :O
Aja jag är nog inte ensam om det.

Nu har jag käkat ihjäl mig på mat och vindruvor ( älskaa) så nu borstar jag tänderna och ska försöka att öppna historiaboken.. buhuuu!

Halv 8 ska jag iaf ut och gå med saknade Christiiine, det e det ända soliga den här kvällen! ^^
I skolan idag va det ändå ganska kul, segt men kul. Fick nåt skrattryck på slutet i väntan på bussen, men det är juh inte så ovanligt! Ditttis & Alviiis! :D

Ajaa nu läår jag dra!
Pusss&Kraaam från thildiiis & Svalan på ryggen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0