MathildaMathildaMathilda

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej blogggis!

HIhi sitter här och käkar äpple och är ganska glad och lite trött.
Va  ute och joggade med  Söööt Erriiis, hihi kumpiisen. Vi är hurtiga! :D
Förresten så fick jag VG+ på matteprovet idag!!! hallleluuujaaaaaa! har aldrig fått så bra i matte!  Tack ML! ^^


Nu måste jag bara säga att jag heter Mathilda och är bra. BRABRABRA!
Jag är FAN bra. det låter ego och de får de fan göra, för nu är det dags att ta tag i självförtroendet och våga tycka att man är bra. Jag är bäst på att vara Mathilda Stormats. Ingen annan är så bra på det som jag är . Det finns ingen annan som är som jag!
hihi wow, de där va sköönt att skriva.
Nee men allvarligt talat, testa du också, det hjälper. Det hjälper dig att gå vidare, det hjälper dig att må bra.
Förresten så måste jag också säga att på min rygg på fredag kommer det att ristas in en svala med texten " The show must go on". Det passar till alla lägen, jag längtar!

Nu ska jag joina papppi & majjji i myshörnan och se på BALLAR AV STÅL! Så jävla bra!

Pussssisss&Krammiiiis<3
/ Thildiiiiiss


Absoluuuut bästaste. Pufffarna<3

Kommentarer
Postat av: ERIKAAAN

Hohhoho :D ! <3BRA

2009-05-05 @ 18:07:20
URL: http://erikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0