Mathildiiis e kung på att köra..BIL!

Wohooo vem e bra vem e bäst vem e wow på att köra bil!? joo det e nämligen så att jag tror att det e Mathilda Stormats som e det! Wieee kört jätte mycket idag på olika ställen, och klarade det!

Annars har det varit en lugn dag, varit i mys stumsnäs och försökt slappna av och plugga.. det gick juh som de gick, slappna av gick bra men plugga..
Aja varit hos farmor också, fikat som vanligt.. mitt liv i ett nötskal, FIKA!

Nee nu ska jag kolla ifall det finns nån risifrutti i kylskåpet och lägga mig i soffan och titta på dirty dancing 2 , hoppas den e bra! :D

PusssPusss&KramKram
/ thildiiisen & svaliseeen






Viggooo<3

En liten smygtitt på papppis mustang som vi har schteeekt i idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0