Move on girl!

Hej hej hallå som timbuktu säger .

Måste bara nämna åter igen att jag mår bra. Är det inte skönt att höra? Det tycker íallafalll jag ! Move on girl passar verkligen in på mig idag, nu känner jag det i hela kroppen. Inge mer gråt, inge mer undvikning, inge mer deppa ner inget alls! Bara ett stort leende på läpparna som säger : Jag klarar mig bra som fan utan dig. Det låter kaxigt och taskigt men jag menar inget illa, bara att jag är en independent woman som älskar mina vänner och skulle aldrig låta en kille komma i förhand. Så de ni killar, om ni ska sattsa på mig så bör ni vara beredda på det! Fast nu ska jag vara mega singel ett bra tag. Vill absolut inte ha nåt mer förhållande på 100 år känns de som just nu. Och de låter bra tycker jag hihi :).

Nu har jag bara snackat en massa om sånt där som ni kanske inte bryr er så jätte mycket om egentligen, men aja, har inte så mycket annat att skriva.
Eller jag kan juh alltid berätta att vi hade skitskojj på teatern idag som vanligt. Sven e bra, alla andra e bra, vi är bäst. Och enligt dom flesta så e vi juh det på riktigt också så mahaha . Fast nu ska jag inte få hybris, för enligt martin så kan man råka riktigt illa ut om man drabbas utav det.. han kanske skickar dom gamla grekiska gudarna på mig och dödar mig! Tsss , har lyssnat lite på svenska lektionerna iallafall ^^

Förresten så va jag ute på prommis med jenny nyss. Det gick bara braa! ^^
Neeejje nu ska jag göra någonting annat, mysa? Svar : JAA!

Pussss&Kramiiiisar på er gott folk<3
/ Thildiiiiisss


Alviiiis du är brabättrebäst! :D


Kommentarer
Postat av: Erica

Du är stark tjejen, dehär fixar du! <3



Puss och kram

Erran

2009-05-06 @ 18:51:22
URL: http://eranerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0