Mr. Sun is back in the game!

Tjaatjaa!

Åhhh solen är här åhh vad jag älskar solen .!!! Synd bara att man är blek som en lite albinoo men äsch skitsamma!

Shiiiit vilken måndag, vilken kul måndag!
För det första så slapp jag göra historiaprovet! hallelujahhh! För det andra så har vi gjort svenska provet! För det tredje så var jag , Dittis & Claaes nere på stan och hade mys efter plugget i solen! Och för det fjärde ( fjärde!?) så fick jag en rolig bussresa hem i det fina vädret för en gångskull, daviid va på bussen och vi försökte spela in en videoblogg.. jaaa ni kommer då aldrig få se resultatet haha.
Fast någon gång så har vi bestämt nu att vi ska göra en riktig videoblogg och lägga ut den, fan va fränt bah : Tjatjaaa ;)

Hahahahahhahahahahahhihiihihihihihihhiihhhhiihihhohohohohohohohohoohohohohohohohomahahahahahahhahaha WIEEEEEEEEEEEEEEEE jag kan inte beskriva min glädje just nu , faktiskt! MÅR HUR BRA SOM HELST! NO MORE PROBLEMS BABY! :D

Förresten så vet jag en som är världens skithög hahah det är så att man hånskrattar , fy faan va fegt lillla nörd! Tro inte att jag INTE fattade, jag är fan synsk knäpppis!

Ajaaa nu ska jag ut med bästaste tesssssiieeeee wieeeeeee  ^^^^^^^

Pusssspå er allihoppppa!
/ thildiiiisen & svaliiisen

Ps. VI ÅKER TILL STOCKHOLM PÅ ONSDAG MED TEATERN! FY FAAAN VA GÖTT.ds



Tesssie e sötassst! ^^


Kommentarer
Postat av: Erran

Hejsan gullet! :)



Jag tog med din tatuering i min "hissarlista", om de va ok ;)



Ha de så kul föresten!



Kram

Eran Erran

2009-05-26 @ 19:11:51
URL: http://eranerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0