Najsebajse

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Varför allt känns så bra hela tiden? Jo kan det vara för att livet leker? Som en dans på rosa moln typ? Jag är absolut inte kär ifall ni tror att jag menar det. Nejjenejje inte alls. Bara det att jag är så glad hela tiden. En liten solstråle tack vare alla snälla människor som finns här i världen. Alla som ger en komplimanger, alla som e trevliga, alla som e roliga, ALLA!
& så får jag juh absoluuuuuut inte glömma det allra bästa, som bästa. Ni kanske tycker att jag tjatar om det hela tiden men  det e bara så. Powerpuffisarna vi e så bra Bättre BÄST! hihi  Pusss på gårdagen! ^^

Nu har jag anlänt till ruttvik från att ha spenderat hela gårdagen i mora. Så nu har maten lagt sig i magggen och thildiiisen bör gå och packa till pappsen... NU! För om typ 20 minuter så ska thildiiisen cykla upp till Kicki & Lasse & hedda och vara social hihi, det gillar vi så tummen upp för det!
Nejjje nu jävlar får jag ta mig i kragen. Varför säger man kragen för? haha men gud det har jag aldrig tänkt på förut.. Kragen? Varför inte håret eller armarna eller typ ögat? hahaha

Och förresten så ska jag försöka ta hjälp utav erikiiisen att fixa bloggisen snart, min ser så jäkla tråkig ut hihi.

ha en fortsatt trevlig söndaaaaaaaag!
:*
/ Thildiiisen & svaliseeeen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0