Puss

Tänk dig att du står framför alla dom du hatar och bara få säga exakt vad du tycker och tänker till dom.. Fy fan va sköönt det skulle vara. En befrielse. Eller man behöver kanske inte hata någon men vara ledsen på eller typ sur på eller älska någon och bara säga det man har på hjärtat.. då tror nog jag att människor skulle bli mindre stressade. För i mitt fall så känner jag mig så stressad på allt just nu. Hela livet känns stressat men ändå så bra. Så därför tror jag nog att jag blir stressad över små saker. Inte prov och sånt utan människor. Människor är helt utan tvekan bäst. Men man blir stressad ifall man har nåt man vill säga fast man inte gör det.
I mit fall vet jag vissa saker jag skulle vilja säga och vissa saker jag inte skulle vilja säga.. det är tankarna som styr stressen.

Tatueringen mår bra.. jag mindre bra.
Teater imorgon. Danshow. Superkul ska det bli! Kom och titta i aulan kl : 11.00 och 12.00.
Rättviksdansare & så jag alvis och ML som underhållare, kan det bli bättre? Måste bara säga också att dansarna från rättvik e sjukt bra på att dansa. Dom är så himla tajta så att dom blir bra, det e det som gör det mesta, att man har bra sammanhållning i gruppen. Annars blir det inte lika bra.
Men dom har det och e sjukt bra! Och så vi då, det kommer mest bli improvisering, men aja vi e juh bra på det så! :*

Skolans bästa just nu e juh teater och få se på alvis & jonte som e så vårkänsliga, shiiit till och vara söta! Jag blir glad bara av att kolla på dom! Snyggaste stilen på hela skolan har då jonte, så alva, sattsasattsasattsa! :D

Nee nu ska jag försöka vila upp mig till äckelbajsfitt mattenationella imorgon.. Och försöka bli fett pepp på att spela upp för skolan :D

Pusssisssar<3
/ svalaaaaan


Sommmarsommarsommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0