RÄTTTTVIKS MARKNAD

Heeeeeej!


Torsdagen blev riktigt lyckad.
Började bra och slutade bra. Lite hes var jag allt igår med äsch, sånna smällar man får ta! hihi
Ikväll blire ut och kika med favoriterna igen, najsebajse!
Åhhh hihi marieeis & erikiiis kommer nog hit på eftermiddagen hihihihihhiih skojjjsiskojjjs kumpisssaar!♥
Sen ska jennny med när hon har slutat att jobba och så ska vi träffa erris och några av hennes kumpissaar! sen så hopppas jag på att man träffar på massa rättvikare också, va så jävla längesen eftersom att man är i mora jämt och ständigt hihi! :)

nee nu lyser solen på min balkong så nu ska jag ut och schteeeka lite och titta på allt folk. Som ni vet så har jag min balkong precis mitt i marknaden, HÄRLIIIGT!
Aja nu drar jag, ni får se bilder ifrån kvällen sen !
Pusssss & Kraaam skumbanan!<3

/ Thildiiiis


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0