Söndagar...

Höööj

nu har mamma precis hjälpt mig med att köpa ett par skor från internet.. jag e ganska dålig på sånt där. Men nu e ett par snyggingar beställda från nelly, kan lägga upp en bild på dom sen när jag har fått dom. Hoppas för gudsskull att dom passar , annars kommer jag börja gråta hah!

Dagen har varit seg. Mat hos söt farmor & söt farfar. Sen viggo och sen en springtur med erri, hon ee sååå söööt ! :D'
NU har jag även duschat första gången med tatueringen, den sitter kvar än så länge och den är min lilla  ögonsten, jag älskar den verkligen. Det e den jag e mest nöjd med på hela min kropp!
Har till och med börjat fun dera på nya tatueringar.. mamma ska nog göra en och då ska jag nig passa på igen, som  sagt, har man gaddat sig en gång så e det inte den sista!
Nu ska jag hämta vindruvor och njuta utav kvällen.

Pussspusss<3
/Thildiiiiss


LoveLoveLove

Förresten så e jag den lyckligaste. Det e synd att tycka det när jag inte har dig längre. Men sorry, Jag Är Lyckligare Utan dig.
Man, I feel like a woman hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0