Tittta & njuuut.

Nu kommeer ni att få se bilder ända sen ifrån torsdags.
Så jävla kul helg!!
PUSSSSSSSSS



Torsdags

Torsdaaags<3

Torsdagssss3

Torsdaaagsss

Torsdaaaagsss

Torsdaaaagss

Torsdaaaagss:):)

Torsdaaaagsss :):)

Torsdaaagssss :):)

Torsdaaaaaagsss :):)

Torsdaaaaaaaggssss :):)

Tooorsdaaaags :):)

Sen så på fredagen så va jag med sööööt ERRAN, de va jätte mys och kul och varmt haha! Men jag har tyvärr inga bilder från fredagen men nu kommer dom från lördagen :)<3


Lördaaaags<3

Lördaaaags<3

Lördaaaags<3

Lördaaags<3

Lördaaaags<3

Lördaaagsss<3

Lördaaaags<3

Favoriiiterna va med mig igår, ochn vi hade skojjskojj. Trots att vi va lite trötta hade vi skojj, vi har fan alltid skojj tillsammans hihi :)
Vi träffade även många rättvikare tillslut ändå men har inga bilder på nåt annat folk ahha men  de blev en lyckad lördags kväll också :)  Pusssspådeeee<3

Kommentarer
Postat av: maria :)

snygging!

2009-05-03 @ 20:00:58
URL: http://barshamarias.blogg.se/
Postat av: Juliaaaa ;D

men tildiiiiiiiis :D haha. dom där bilderna var ju hur mysiga som helst! Valborg-bilderna har jag dock lite svårt att minnas, haha!

2009-05-04 @ 17:45:25
Postat av: marieeee

åååhhh, du måste skicka massa bilder vill ha vill ha!

2009-05-04 @ 20:59:49
URL: http://erikamarie.blogg.se/
Postat av: Erikan

hihihi Snyggingbilder !

Gillar långbrygge picsen med ;D

PUSSSE <3

2009-05-04 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0